FAQ

Nog vragen over LUKOIL? Bekijk even de antwoorden op de meest gestelde vragen.

  1. Waarom is LUKOIL goedkoper?
    Hoe komt het dat u bij LUKOIL de aantrekkelijkste korting krijgt? Dat is heel eenvoudig. Wij houden onze kosten onder controle. Wij geloven niet in supertechnologische snufjes, in dure spaarsystemen of mega reclamecampagnes. Wij willen immers geen nutteloze kosten maken die we onrechtstreeks toch aan u zouden moeten doorrekenen. Bij ons dus geen sponsoring van Formule 1-wagens. Wij sponsoren liever u, onze klant! Zodat u altijd kan rekenen op kwaliteitsbrandstof en service tegen de beste prijs. Bij LUKOIL!

  2. Kan ik de stations op mijn GPS laden?
    Ja, klik hier om de LUKOIL-tankstations te installeren op uw GPS.

  3. Kan ik een fleetcard krijgen als particulier?
    Nee, maar u wenst toch voordelig te tanken? Ontdek dan nu de directe korting die u bij uw LUKOIL-station op de officiële prijs krijgt!

  4. Kaart verloren of gestolen?
    1. Bel tijdens de kantooruren naar de LUKOIL Fleet Card-dienst op 02/254.16.41 om ze te laten blokkeren.
    2. Het verlies of de diefstal dient ons schriftelijk zo snel mogelijk te worden bevestigd door uzelf of door de fleetverantwoordelijke van het bedrijf. Dat kan per fax op het nummer 02/254.16.40, per aangetekend schrijven op ons adres LUKOIL Fleet Card, Medialaan 50, 1800 Vilvoorde of via de blokkeerfiche. Vul alle vakjes van de fiche in en mail ze ons door.
    3. OPGELET! De Fleet Card is pas geblokkeerd wanneer één van onze medewerkers u dat bevestigd heeft. Het versturen van de blokkeerfiche houdt dus niet in dat de kaart daadwerkelijk geblokkeerd is.
    4. Wenst u een nieuwe LUKOIL Fleet Card, geef dat dan duidelijk aan op de fiche.
    5. Wij sturen ze u dan zo snel mogelijk op.

  5. Een bijkomende kaart nodig?
    Download hier de de aanvraagfiche (pdf-formaat). Vul ze volledig in - vergeet uw handtekening niet - en stuur ze ons per post toe, of fax het ons op het nummer 02/254.16.40. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een nieuwe kaart.
    Ons adres: LUKOIL Fleet Card, Medialaan 50, 1800 Vilvoorde.
    U kunt ook telefonisch contact opnemen met de Fleet Card-dienst: 02/254.16.41.

  6. U verhuist?
    Laat het ons tijdig weten met de verhuisfiche, zodat wij de nodige aanpassingen kunnen doen.
    U kunt de fiche ook uitprinten en ons per post of per fax toesturen.
    Ons faxnummer: 02/254.16.40.
    Ons adres: LUKOIL Fleet Card, Medialaan 50, 1800 Vilvoorde.
    U kunt ook telefonisch contact opnemen met de Fleet Card-dienst op 02/254.16.41.