
Diensten voor bestaande klanten
Kaart verloren of gestolen?
- Bel tijdens de kantooruren naar het LUKOIL Fleet Team op het nummer 02/254.16.41 om ze te laten blokkeren.
- Gelieve het verlies of de diefstal zo snel mogelijk schriftelijk te bevestigen. Dat kan door uzelf of door de fleetverantwoordelijke:
- Per fax op het nummer 02/254.16.40
- Per aangetekend schrijven op ons adres LUKOIL Fleetkaart, Medialaan 50, 1800 Vilvoorde
- Via de blokkeerfiche op deze site. Vul alle vakjes van de fiche in en mail ze ons door.
- OPGELET! De tankkaart is pas geblokkeerd wanneer één van onze medewerkers u dit bevestigd heeft. Het versturen van de blokkeerfiche houdt dus niet in dat de kaart daadwerkelijk geblokkeerd is.
- Wenst u een nieuwe LUKOIL tankkaart, geef dat dan duidelijk aan op de fiche. Wij sturen ze u dan zo snel mogelijk op.
Een bijkomende kaart nodig?
Vul de online de aanvraagfiche volledig in. Wij bezorgen u de bijkomende kaart zo snel mogelijk.
U kunt de aanvraagfiche ook uitprinten (PDF-formaat) en ons per post of per fax toesturen. We vragen u dan wel om de fiche even te ondertekenen. Ons faxnummer: 02/254.16.40.
Ons adres: LUKOIL Fleetkaart, Medialaan 50, 1800 Vilvoorde.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met het Fleet Team op 02/254.16.41 of stuur een mail naar [email protected].
U verhuist?
Laat het ons tijdig weten met de verhuisfiche, zodat wij de nodige aanpassingen kunnen doen.
U kunt de fiche ook uitprinten (PDF-formaat) en ons per post of per fax toesturen. Ons faxnummer: 02/254.16.40.
Ons adres: LUKOIL Fleetkaart, Medialaan 50, 1800 Vilvoorde.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met het Fleet Team op 02/254.16.41 of stuur een mail naar [email protected].
U bent uw paswoord voor LUKOIL Card Online vergeten?
Geen probleem! Bel even naar ons Fleet Team op 02.254.16.41. Of stuur een mail naar [email protected]. We bezorgen u zo snel mogelijk een nieuw paswoord.
U wenst gratis toegang tot LUKOIL Card Online?
Vul gewoon de aanvraagfiche in en wij doen de rest.